reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Mrekajova

Eva Mrekajova

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

INTJVčera som bola rozumná, chcela som meniť svet. Dnes som múdrejšia, preto mením samú seba. (Rumi)Momentálne žijem v Burse a o živote v Turecku píšem na adrese nazaar.sk Zoznam autorových rubrík:  Zápisky zo SarajevaMoje paleoFragmentyCestovateľský denník

reklama

Fragmenty

Turecko, miesto, kde sa sny dajú snívať

Eva Mrekajova

Turecko, miesto, kde sa sny dajú snívať

Môj prvý rok v Turecku: Reflexia o štipendijnom programe tureckej vlády, migrácii, multikulturalizme a ľudskej identite.

  • 9. sep 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 016x
  • 0
O snahe navzájom sa pochopiť

Eva Mrekajova

O snahe navzájom sa pochopiť

Asi pred rokom som začala robiť fotky ľudí okolo seba. Fotky mojich priateľov a známych, ľudí ktorí mi v mnohom pomohli a svojou mierou prispeli k formovaniu môjho dnešného ja. Ešte teraz si pamätám, ako som o svojom nápade prvý krát povedala kamarátovi a on sa ma spýtal: „Prečo?“ Vtedy som si ešte nebola istá, ale celou myšlienkou som bola nadšená natoľko, že otázka „prečo?“ vyznela hlúpo, vlastne až nemiestne. Na začiatku to bol len experiment, experiment ktorý sa stal dlhodobým projektom.

  • 15. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 801x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu