reklama

O snahe navzájom sa pochopiť

Asi pred rokom som začala robiť fotky ľudí okolo seba. Fotky mojich priateľov a známych, ľudí ktorí mi v mnohom pomohli a svojou mierou prispeli k formovaniu môjho dnešného ja. Ešte teraz si pamätám, ako som o svojom nápade prvý krát povedala kamarátovi a on sa ma spýtal: „Prečo?“ Vtedy som si ešte nebola istá, ale celou myšlienkou som bola nadšená natoľko, že otázka „prečo?“ vyznela hlúpo, vlastne až nemiestne. Na začiatku to bol len experiment, experiment ktorý sa stal dlhodobým projektom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď som uvažovala nad názvom albumu, napadol ma záverečný citát so seriálu Scrubs:

„My všetci chceme veriť, že to, čo robíme, je mimoriadne dôležité, že ľudia visia na každom našom slove a že im záleží na tom, čo si myslíme. Pravdou však je, že sa môžeme považovať za šťastných, ak sa nám aspoň občas podarí niekoho, hocikoho, potešiť. Koniec koncov je to všetko o ľuďoch, ktorých vpustíme do svojho života ...“ 

A tak vznikol album „Dôležité životy/Important lives“.

Nerada vysvetľujem veci, ktoré sa mi zdajú zrejmé a nerada vysvetľujem veci, ktoré sú príliš osobné. Možno to bolo životným obdobím, novou krajinou, v ktorej som začínala zase raz od nuly a možno to bolo len únavou z povrchnosti vzťahov okolo mňa. Niečo som potrebovala zmeniť, preto som zmenila svoj prístup k prostrediu okolo seba. Naučila som sa pýtať a počúvať a naučila som sa, že každý z nás nosí v sebe príbeh s ktorým sa chce podeliť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dôležité životy sú mojou spomienkou na čas strávený v Ženeve, ku ktorému postupne pridávam nové životné obdobie. Dôležité životy sú však zároveň dôkazom, že možno nájsť niečo magické v snahe navzájom sa pochopiť. 

The person who says he can and the person who says he can´t, they both are usually right.
The person who says he can and the person who says he can´t, they both are usually right. 
To love at all is to be vulnerable.
To love at all is to be vulnerable. 
The reason that I may become the master of my own destiny is because I have the power to influence my own subconscious mind.
The reason that I may become the master of my own destiny is because I have the power to influence my own subconscious mind. 
Trust in the future.
Trust in the future. 
Everything is in your head.
Everything is in your head. 
Eva Mrekajova

Eva Mrekajova

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

INTJVčera som bola rozumná, chcela som meniť svet. Dnes som múdrejšia, preto mením samú seba. (Rumi)Momentálne žijem v Burse a o živote v Turecku píšem na adrese nazaar.sk Zoznam autorových rubrík:  Zápisky zo SarajevaMoje paleoFragmentyCestovateľský denník

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu